antwoorden op

Veelgestelde Vragen

Kunt u uw vraag niet vinden? Neem contact op

Wat zijn de openingstijden?
Onze speelsessies hebben vaste begin- en eindtijden, en we bieden 2 tot 4 speelsessies per dag aan. Om een speelsessie te boeken in een tijdslot naar keuze, bezoek alsjeblieft onze ticketpagina. Daar vind je het volledige schema.
Hoe laat moet ik aankomen?
Om een ontspannen aankomst te garanderen adviseren wij om 1 tot 5 minuten voor aanvang van de speelsessie aanwezig te zijn. Dit geeft je de tijd om uit te pakken, rustig je schoenen en jas uit te trekken en te wachten tot de speelervaring begint. Als je eerder aankomt kan het zijn dat de deuren nog niet open zijn, omdat we die tussen de sessies door sluiten om op te ruimen.

Houd er rekening mee dat je bij Playhood een ticket koopt voor een bepaald tijdslot. Indien je te laat bent, doet het personeel bij de ingang van de locatie hun best om je binnen te laten, mits de drukte het toelaat.
Wat gebeurt er als ik later aankom?
Het is geen probleem om later dan de starttijd van de speelsessie te arriveren. Echter is de eindtijd voor iedereen die deelneemt aan de speelsessie gelijk, ook als je er niet de volledige 90 minuten bent geweest.
Wat draag  je in Playhood?
Om hygiënische redenen is het dragen van schoenen niet toegestaan en dragen we daarom sokken. Als je sokken bent vergeten, kun je deze kopen in Playhood.
Wat zijn de Playhood-regels?
Kinderen dienen altijd onder toezicht te blijven van ouders en verzorgers. Behandel elkaar en de Hood vriendelijk en respectvol. In Playhood dragen we sokken, schoenen zijn niet toegestaan. Alleen eten en drinken dat bij Playhood is gekocht, mag worden geconsumeerd in het café gedeelte van de Hood.
Welke faciliteiten zijn er voor baby's?
Er zijn kinderstoelen en faciliteiten voor het verschonen van baby's aanwezig op de locatie. Er is ook een magnetron om een flesje melk op te warmen.
Is er een borstvoedingsruimte?
We hebben een privéruimte waar je borstvoeding kunt geven.
Is de locatie rolstoelvriendelijk?
Ja, het café en het speelgedeelte zijn op de begane grond en bereikbaar in een rolstoel. We hebben ook een parkeerplek voor minder valide, om deze te reserveren kan je een bericht sturen naar ons contact form.
Kan ik een kinderwagen meenemen?
Bij de ingang van de lobby kun je kinderwagens achterlaten. Om hygiënische redenen is het niet toegestaan om een kinderwagen mee te nemen naar het café en de speelruimte.
Moet ik reserveren voor een verjaardagsfeestje of groepsboeking?
Ja, voor groepen en verjaardagsfeesten kun je een boeking maken op onze website. Of neem contact met ons op via events@playhood.nl.
Voor welke leeftijd is Playhood geschikt?
Playhood is ontworpen voor kinderen vanaf het moment dat ze zelfstandig kunnen lopen (± 12 maanden) tot en met 7 jaar. Kinderen tot 10 jaar zijn welkom om samen met jongere broertjes en zusjes te spelen.
Kunnen mijn kinderen alleen blijven in Playhood ?
Nee, alle kinderen moeten te allen tijde onder toezicht staan van hun ouders en/of verzorgers.
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar Playhood?
In ons café is eten en drinken verkrijgbaar. Daarom verzoeken we je vriendelijk om geen consumpties van buitenaf mee te nemen en te consumeren in Playhood. Hervulbare waterflessen en babyflessen zijn wel toegestaan.
Zijn er tickets aan de deur verkrijgbaar?
Ja, als een sessie niet is uitverkocht, kun je bij Playhood tickets kopen aan de deur. De huidige beschikbaarheid controleer je op onze ticketpagina. Om verzekerd te zijn van een tijdslot, adviseren we je om online tickets te bestellen.
Ik heb mijn tickets niet ontvangen, wat moet ik doen?
Je ontvangt je tickets voor Playhood per e-mail. Het duurt enkele minuten voordat je de tickets ontvangt. Controleer ook je spambox. Als je nog steeds geen mail hebt ontvangen, kun je contact opnemen met Global Ticket op de ticketpagina.
Wat als ik te laat ben?
Houd er rekening mee dat je bij Playhood een ticket koopt voor een bepaald tijdslot. Indien je te laat bent, doet het personeel bij de ingang van de locatie hun best om je binnen te laten, mits de drukte het toelaat.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Vooraf geboekte tickets kunnen niet worden gerestitueerd. Je kunt je boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren naar een andere datum kosteloos omzetten.
Hoelang duurt een speelsessie?
We organiseren speelsessies van 90 minuten, zodat elk kind en ouder Playhood op zijn best kan ervaren.
Welke gezondheids- en veiligheidsmaatregelen zijn er getroffen?
We voeren periodiek controles uit om er zeker van te zijn dat onze speelruimtes en speelgoed aan de normen voldoen. Voor vragen en opmerkingen kun je bij onze collega’s op de locatie terecht. Of neem contact met ons op via contact form.
Kan ik mijn huisdier meenemen naar Playhood?
We zijn gek op dieren, maar helaas zijn huisdieren vanwege de hygiënevoorschriften niet toegestaan in Playhood. Er geldt een uitzondering voor geleidehonden en hulphonden.
Waar kan ik een klacht indienen?
Wij streven ernaar om ieders bezoek fantastisch te maken. Mocht er een klacht zijn, dan kun je je tot één van onze medewerkers wenden of neem contact met ons op via contact form.
Is Playhood schoon?
Ja, bij Playhood vinden wij hygiëne erg belangrijk. Naast de dagelijkse schoonmaak maken we ook tussen elke speelsessie door schoon. Speelgoed en kostuums worden periodiek op een grondige manier gereinigd.
Mag ik foto's en video's maken in Playhood?
Ja, dat mag. Om de privacy van andere bezoekers te respecteren, verzoeken wij iedereen wel vriendelijk om rekening te houden met anderen en de camera vooral op de eigen groep te richten.
Waarom koop ik een kaartje voor een ouder of verzorger?
Bij Playhood is onze missie quality playtime voor kinderen en verzorgers. Wij geloven in het creëren van een inclusieve en plezierige ervaring voor iedereen. Daarom bieden wij tickets voor speelsessies aan voor zowel kinderen als volwassenen.
Kan ik met korting een ticket kopen?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste promoties.
Waar kan ik verloren en gevonden voorwerpen vinden?
Vraag bij je volgende bezoek aan het personeel naar gevonden voorwerpen of stuur per e-mail een beschrijving van wat je kwijt bent geraakt. Zodra wij het gevonden hebben, kun je het die week komen ophalen. Neem contact met ons op via contact form.

Let op: wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren voorwerpen.